fredag 7 februari 2014

Beach 2014

OBS! Rubriken läses med sarkastisk underton.

Nu efter flytten när jobb och vardag bara flyter på känner jag att jag behöver ett mål och det fick helt enkelt bli att komma igång med träningen igen. 
För tre år sedan låg jag ju i hårdträning med Tomas under hela våren. Vi åt duktigt och slet mycket och ofta i gymmet vilket lönade sig men tyvärr så fick jag nog efter det, tills nu. 

Jag har provat yoga på sjukhusets gym men blev djupt besviken eftersom det var mer avslappningsrelaterat. Jag vill ju bli en handstående kvinna med snygga muskler! 

Efter lite övervägande har jag nu börjat på Actic tillsammans med Tomas. Han är hård som träningspartner och det behöver jag. 

Förhoppningsvis kan jag strutta runt i bikini i sommar och slippa känna mig obekväm. 
Oavsett så är träning en viktig investering året runt, kroppen ska hålla och orka i många år till. 

Våren 2011 - i hårdträning. Några kilo tyngre än idag men mer vältränad. Nu använder jag mitt gamla jag som mål! 

1 kommentar:

  1. Träningsparter är jätteviktigt! Då kan man inte lata sig.. Vill också komma igång igen. Bara skräpmat och ingen träning gör de ser ut som jag är gravid med nummer 3..

    SvaraRadera